Müşteri Desteği - PAYNET
MÜŞTERİ DESTEĞİ

Paynet adında bir firmadan alışveriş yapmadım. Paynet kimdir?

Paynet Ödeme Hizmetleri A.Ş. 6493 sayılı "Ödeme Hizmetleri Hakkında Kanun " çerçevesinde “Ödeme Hizmeti” sunan bir finans şirketi olup herhangi bir mal ya da hizmet satışı yapmamaktadır. Kart ekstrenizde Paynet adı ile görünen harcamanızı tahsilat hizmeti verdiğimiz bir firmadan yaptığınız mal ya da hizmet alımına ilişkin harcamanızdır.

Kart Ekstremde Gördüğüm Alışverişimi Hangi İş Yerinde Yaptığımı Hatırlamıyorum. Nasıl Öğrenebilirim?

Kart ekstrenizde Paynet adı ile görünen harcamanın hangi firmadan ürün/hizmet alımınıza ait olduğunu öğrenmek istiyorsanız mesai saatleri dahilinde 444 7 729’u arayarak ya da destek@paynet.com.tr mail adresine mail ile başvurarak öğrenebilirsiniz. Talebinize cevap verilebilmesi için tarafınızdan “Ad ve Soy Adınız, Kart Numaranızın İlk 6 ve Son 4 Hanesi, Harcama Tarihi ve Harcama Tutarı” bilgileri istenecektir. Paynet ile iletişimlerinizde “kart numaranızın tamamı ve kart şifreniz” kesinlikle talep edilmemektedir. Bu bilgilerinizi hiçbir şekilde Paynet çalışanları dahil 3. Kişiler ile sözlü ya da yazılı paylaşmamanızı önemle hatırlatırız.

Kartımla Bilgim Dışında Harcama Yapıldığını Düşünüyorum. Ne Yapmalıyım?

Kartınızdan bilginiz dışında bir harcama yapıldığını düşünüyorsanız öncelikle kartınız aldığınız Bankanızı ve hemen ardından tarafımızı en hızlı şekilde bilgilendirmenizi önemle rica ederiz. Bizimle mesai saatleri dahilinde 444 7 729’u arayarak ya da destek@paynet.com.tr mail adresine e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.

Harcamaya İtiraz Etmek İstiyorum. Ne Yapmalıyım?

Paynet Ödeme Hizmetleri A.Ş. 6493 sayılı "Ödeme Hizmetleri Hakkında Kanun" erçevesinde “Ödeme Hizmeti” sunan bir finans şirketi olup herhangi bir mal ya da hizmet satışı yapmamaktadır. Kart ekstrenizde Paynet adı ile görünen harcamanızı tahsilat hizmeti verdiğimiz bir firmadan yaptığınız mal ya da hizmet alımına ilişkin harcamanızdır. İtiraz etmek istediğiniz harcamanız Paynet’ten “Ödeme Hizmeti” alan bir firmaya yapılan bir ödemeden kaynaklanıyorsa itiraz ve şikâyetlerinizi öncelikle harcamayı yaptığını firmaya ve hemen ardından tarafımıza bildirmenizi önemle rica ederiz. Şirketimiz itirazınızın sonuçlandırılması için elinden gelen tüm çabayı gösterecektir. Bununla birlikte itirazınıza harcamayı yaptığınız firma nezdinde bir çözüm bulunamaması durumunda Banka ya da Adli merciler üzerinden itiraz haklarınızı kullanabilirsiniz. Şirketimiz harcamanıza ilişkin gerek duyacağınız her türlü bilgiyi size temin etmek için maksimum çabayı gösterecektir.

Talep, Sorun ve Öneri Bildirmek İstiyorum

Talep, sorun ve önerilerinizi mesai saatleri dahilinde 444 7 729’u arayarak ya da destek@paynet.com.tr mail adresine yazılı olarak iletebilirsiniz. Öneri bildirimlerinizde Bayi kodunuzu da iletmenizi rica ederiz.