Paynet'te Kariyer

Kariyer

Paynet, kurulduğu günden bu yana finansal teknolojiler alanında ilklere imza atmayı ve her zaman daha iyisini başarmayı hedefler. Bu amaçla da tüm adayların becerilerini sergileyebilecekleri ve kendilerini ifade edebilecekleri bir insan kaynakları politikası yürütür. Paynet’in yenilikçi ve dinamik ekibinin üyesi olmak için başvuru ve değerlendirme sürecini keşfetmek ister misiniz?

Süreç Nasıl İşliyor?

Paynet ekibine dahil olma sürecinde 4 aşama bulunur.

 

1

Başvuruların Alınması

Paynet’te kariyer serüveni, adayların başvuru kanalları üzerinden CV’lerini iletmeleri ile başlar.

2

Ön Değerlendirme ve Mülakat

Gelen CV’ler, İnsan Kaynakları departmanı tarafından ön değerlendirme sürecine dahil edilir. CV’ler arasından başvurulan pozisyona uygun olduğuna kanaat getirilen adaylara mülakat süreci organize edilir.

3

Test Süreci

Paynet’in değerleri arasında ekip olarak sorumluluğu paylaşmak ve sorunların hızla çözüldüğü bir çalışma kültürü sağlamak yer alır. Bunu başarmak için de görüşülen her aday test sürecine dahil edilir. Kişilik, genel kültür ve yetenekler ile ilgili değerlendirme araçlarından yararlanılan bu test süreci ile adayların, pozisyon ile ilgili yetkinliği ve ekibe olan uyumu incelenir.

4

Teklif Süreci

Mülakat ve test adımlarından sonra adaylara iş teklifi iletilir ve karşılıklı anlaşma ile süreç tamamlanır.

 


Açık Pozisyonlar

CRM Reporting Specialist / Executive

Hybrid / Full-Time

We are looking for a CRM Reporting Specialist / Executive who will bring his/her enthusiasm, positive attitude and experience to be a part of our dynamic work environment.